Kodėl verta mus pasirinkti?
- Mes gerbiame savo pacientus ir mums rūpi jų sveikata;
- Įstaiga pačiame miesto centre;
- Kvalifikuoti profesionalūs specialistai;
- Kokybiška gydytojų psichiatrų ir psichologų pagalba;
- Šeimos gydytojo ir gydytojų komandos (vidaus ligų gydytojo, vaikų ligų gydytojo, akušerio ginekologo ir chirurgo) teikiamos paslaugos;
- Pirminė ambulatorinė odontologinė sveikatos priežiūra;
- Slaugos paslaugos namuose;
- Labai didelis medicininių paslaugų pasirinkimas;
- Šiuolaikiška moderni medicininė aparatūra;
- Laboratorinių tyrimų įvairovė, plačios susirgimų diagnozavimo galimybės;
- Didelis dėmesys sveikatos profilaktikai;
- Originalus darbo organizavimas ir paslaugų teikimo stilius;
- Medicininių pažymų išdavimas pagal poreikį;
- Smulkios chirurginės operacijos atliekamos čia pat poliklinikoje;
- Patikimai ir greitai sprendžiame įvairias sveikatos problemas.
Kviečiame tapti mūsų pacientu, tam reikia:
1. atvykti į viešosios įstaigos Vilkaviškio pirminės sveikatos priežiūros centro statistikos kabinetą ar registratūrą ir užpildyti „Prašymą leisti gydytis pasirinktoje ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros įstaigoje ar psichikos sveikatos centre“;
2. jeigu negalite atvykti į Įstaigą, prašymą (forma Nr. 025-025-1/a) galite pateikti vienu iš nurodytų būdų:
- pasirašytą elektroniniu kvalifikuotu parašu atsiųsti el. paštu: centras@pspcvilkaviskis.lt;
- paštu arba per pasiuntinį, kartu pateikiant asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją.
Prašymas pildomas vadovaujantis asmens tapatybę liudijančiu dokumentu. Nepilnamečių prašymus pasirašo vienas iš tėvų, jeigu tėvų nėra - globėjas. Jei asmuo neraštingas, jo prašymą tvirtina du įstaigos darbuotojai. Prašymas gali būti rašomas kompiuteriu ir pasirašomas asmens ranka.
Vadovaujantis 2001 m. lapkričio 9 d. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu Nr. 583, už prisirašymo dokumentų tvarkymą pacientas (jo atstovas) įstaigai moka 0,29 Eur mokestį. Pacientas (jo atstovas) pasirinkęs kitą gydymo įstaigą anksčiau nei po šešių mėnesių, už prisirašymo dokumentų tvarkymą ir medicinos dokumentų persiuntimą pasirinktai įstaigai moka 2,90 Eur mokestį. Ši nuostata netaikoma Lietuvos Respublikos bendrojo lavinimo ir profesinių mokyklų moksleiviams bei aukštesniųjų ir aukštųjų mokyklų dieninių skyrių studentams, studijų laikotarpiu anksčiau nei po šešių mėnesių pasirenkantiems kitą asmens sveikatos priežiūros įstaigą, – jie moka 0,29 euro mokestį.
Pacientas turi šias teises:
- gauti kokybiškas sveikatos priežiūros paslaugas;
- į savo garbės ir orumo nežeminančias sąlygas ir pagarbų sveikatos priežiūros specialistų elgesį. Pacientui turi būti suteikiamos mokslu pagrįstos nuskausminamosios priemonės, kad jis nekentėtų dėl savo sveikatos sutrikimų;
- pasirinkti sveikatos priežiūros įstaigą ir sveikatos priežiūros specialistą teisės aktų nustatyta tvarka;
- gauti informaciją apie įstaigoje teikiamas paslaugas, jų kainas ir galimybes jomis pasinaudoti;
- gauti informaciją apie jam sveikatos priežiūros paslaugas teikiantį sveikatos priežiūros specialistą (vardą, pavardę, pareigas) ir informaciją apie jo profesinę kvalifikaciją;
- gauti informaciją apie savo sveikatos būklę, ligos diagnozę, sveikatos priežiūros įstaigoje taikomus ar gydytojui žinomus kitus gydymo ar tyrimo būdus, galimą riziką, komplikacijas, šalutinį poveikį, gydymo prognozę;
- turi teisę nežinoti. Įstaiga neturi teikti informacijos pacientui apie sveikatos būklę, ligos diagnozę, įstaigoje taikomus ar gydytojui žinomus kitus gydymo ar tyrimo būdus, galimą riziką, komplikacijas, šalutinį poveikį, gydymo prognozę prieš jo valią;
- susipažinti su įrašais savo medicininiuose dokumentuose;
- gauti medicinos dokumentų patvirtintas kopijas, taip pat diagnozės ir gydymo aprašymus;
- privataus gyvenimo neliečiamumą;
- gauti anoniminę sveikatos priežiūrą teisės aktų nustatyta tvarka;
- sutikti arba atsisakyti dalyvauti biomedicininiuose tyrimuose ir mokymo procese;
- į žalos, atsiradusios dėl paciento sveikatai padarytos žalos atlyginimą.
Pacientas turi šias pareigas:
- pasirašytinai susipažinti su jam pateiktomis įstaigos vidaus tvarkos taisyklėmis, kitais nustatytais dokumentais ir vykdyti juose nurodytas pareigas;
- rūpintis savo sveikata, sąžiningai naudotis savo teisėmis, jomis nepiktnaudžiauti, bendradarbiauti su sveikatos priežiūros įstaigos specialistais ir darbuotojais;
- užsiregistravęs planinei asmens sveikatos priežiūros paslaugai gauti, tačiau negalintis atvykti nustatytu laiku, privalo apie tai informuoti įstaigą ne vėliau kaip prieš dvidešimt keturias valandas iki numatomo paslaugos gavimo laiko pradžios;
- norėdamas gauti sveikatos priežiūros paslaugas, privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus, išskyrus būtinosios sveikatos priežiūros atvejus;
- suteikti sveikatos priežiūros specialistams informacijos apie savo sveikatą, persirgtas ligas, atliktas operacijas, vartotus ir vartojamus vaistus, alergines reakcijas, genetinį paveldimumą ir kitus pacientui žinomus duomenis, reikalingus tinkamai suteikti sveikatos priežiūros paslaugas;
- gavęs informaciją apie jam skiriamas sveikatos priežiūros paslaugas, savo sutikimą ar atsisakymą dėl šių sveikatos priežiūros paslaugų suteikimo turi patvirtinti raštu;
- vykdyti sveikatos priežiūros specialistų paskyrimus ir rekomendacijas arba nustatyta tvarka atsisakyti paskirtų sveikatos priežiūros paslaugų. Pacientas privalo informuoti sveikatos priežiūros specialistus apie nukrypimus nuo paskyrimų ar nustatyto režimo, dėl kurių jis davė sutikimą;
- pagarbiai ir deramai elgtis su visais įstaigos darbuotojais ir kitais pacientais;
- pacientui, kuris pažeidžia savo pareigas, tuo sukeldamas grėsmę savo ir kitų pacientų sveikatai ir gyvybei, arba trukdo jiems gauti kokybiškas sveikatos priežiūros paslaugas, sveikatos priežiūros paslaugų teikimas gali būti nutrauktas, išskyrus atvejus, jei tai grėstų pavojus paciento gyvybei;
- laikytis nustatytos registracijos ir paslaugų teikimo tvarkos;
- laikytis viešosios tvarkos: nešiukšlinti, netriukšmauti, nerūkyti, nevartoti alkoholio, narkotinių, psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų, išskyrus šių medžiagų vartojimą gydymo tikslais dalyvaujant asmens sveikatos priežiūros specialistui, laikytis asmens higienos ir kt.;
- negadinti įstaigos turto. Turto sugadinimo ar sunaikinimo atveju atlyginti patirtą žalą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
- gydytojų apžiūros (konsultacijų) bei kitų diagnostinių ar gydymo procedūrų metu nesinaudoti mobiliuoju telefonu.